Synpunkter och felanmälan
Tidaholms kommun
menu

Synpunkter och klagomål

Hjälp oss att bli bättre!

Inom omvårdnadsförvaltningen tar vi alla synpunkter och klagomål på allvar. Vi ser det som en möjlighet att förbättra och utveckla vår verksamhet.

Säg vad du tycker!

Har du synpunkter, klagomål eller förbättringsförslag på omvårdnadsförvaltningens arbete?

Berätta det för oss!

  • Under relaterade länkar till höger kan du klicka på Formulär - klagomål och synpunkter.
  • Du kan skriva till oss. Använd gärna den kommungemensamma foldern "klagomål och synpunkter". Foldern finns under relaterade länkar till höger.
  • Lämna din synpunkt till någon anställd inom omvårdnadsförvaltningen.

Hur hanteras dina klagomål och synpunkter

Dina synpunkter lämnas vidare till chefen för den berörda verksamheten som du har lämnat synpunkter på. Vi kommer att kontakta dig snarast och senast inom två veckor.


PS. Om du vill, kan du skriva till oss utan att lämna ditt namn. Nackdelen är att vi inte kan återkomma till dig för att berätta hur vi arbetar med dina synpunkter eller klagomål.


Tack för din hjälp!

Ansvarig för sidan:

Senast publicerad: 2017-09-13

Kontakt

Omvårdnadsförvaltningen

Omvårdnadsförvaltningen
0502-60 64 00

 

Besöksadress
Stadshuset
Torggatan 26 A
522 31  Tidaholm

 

Postadress
Tidaholms kommun
522 83  Tidaholm

Kontakt

Tidaholms kommun
522 83 Tidaholm
Tfn 0502-60 60 00

E-post


Populära sidor

Press
Återvinning