Synpunkter och felanmälan
Tidaholms kommun
menu

Vill du jobba hos oss?

Vi söker nu en administratör på heltid till KompetensCentrum och Rudbecksgymnasiet.

Som skoladministratör ingår man i ett arbetslag som jobbar nära andra skoladministatörer, skolledning, utbildningssamordnare och studie- och yrkesvägledare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara elevadministration, ekonomi, fakturering, posthantering, rapportering till olika myndigheter, beställningar, diarieföring samt övriga förekommande uppgifter som hör till verksamheten.

 

Denna tjänst kräver att du är serviceinriktad, positiv, utåtriktad, driven och strukturerad. Behörighetskrav är att du ska ha lämplig högskoleutbildning med inriktning mot administration eller ekonomi eller annan teoretisk utbildning, eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha erfarenhet från att arbeta med administration i offentlig förvaltning eller av skoladministration samt behärska Microsoft Office-paketet.

 

Låter detta som något för dig? Klicka då HÄRlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster för att ta dig vidare.

 

Välkommen med din ansökan!

Ansvarig för sidan:

Senast publicerad: 2017-11-03

Kontakt

Rektor

Daniel Larsson

0502-60 61 49

Rektor

Anders Liedholm

0502-60 61 50

Utbildningssamordnare

Sofia Nilsdotter
0502-60 61 51

Kontakt

Tidaholms kommun
522 83 Tidaholm
Tfn 0502-60 60 00

E-post


Populära sidor

Press
Återvinning